Gadżety i prezenty promocyjne dla klientów

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy marketing nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Natomiast gadżety firmowe to jedna z lepszych form promocji, która może przywiaząć klientów do marki i zbudować u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Ważne, ażeby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.

Jeżeli dasz komuś długopis z logo twojej firmy i ten długopis po paru dniach się rozleci albo przestanie pisać, wyląduje w koszu. Jednocześnie w koszu ląduje wizerunek twojej firmy. Musisz dbać o to, by dawać klientom towar, także firmowy, bardzo wysokiej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet lub w lokalnej firmie. Pamiętaj, by najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Dobrze, aby gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. W pewnych sytuacjach klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka albo grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta całkiem dobrze niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka lepiej wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na podstawie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choć sporo firm odchodzi od tradycyjnych form reklamy na rzecz kampanii w mediach społecznościowych, gadżety reklamowe ciągle są idealnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej lub bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to także, czasami także nie w stu procentach świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej niepowtarzalny i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze wrażenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi sprawia, że klient czuje się niepowtarzalny i wraca do firmy po kolejne zakupy, by przywoływać to uczucie ponownie.

Warto zobaczyć: gadżety reklamowe.