Nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami

Jak rozwinąć biznes? Jak przejść do kolejnego etapu rozwoju firmy, zacząć zatrudniać pracowników, a po czasie może wręcz odejść z firmy jako zwykły pracownik? Ze stuprocentową pewnością jednym z działań, które może przyczynić się do odniesienia sukcesu biznesowego jest skuteczny reklama. Firma napędzana sporą ilością klientów może faktycznie zaliczać ogromny wzrost. Jednak żeby do tego doszło, to w firmie musi być bardzo dobry handlowiec internetowy lub też firma musi mieć świetnie zaplanowane działania marketingowe on-line.

Ze stuprocentową pewnością firmowa witryna internetowa, a na niej przycisk CTA to podstawa. Co oznacza ten skrót? Jest to oczywiście skrót od angielskiego zwrotu Call To Action, co objaśnia się jako nawołanie do podjęcia akcji. Taki przycisk musi być stosownie wykonany, by ze znakomitym skutkiem zachęcał do kliknięcia np. „Kup teraz” albo również wręcz „Dowiedz się znacznie więcej”. Bez tego może być nieprosto nam pozyskiwać klientów bez dużego nakładu pracy, czasu i sił. Oczywiście posiadacz małej firmy albo pracownicy średniej firmy mogą robić to poświęcając własny czas. Jednakże z drugiej strony można także powierzyć te usługi specjalistom z firmy zewnętrznej. W takim przypadku stworzą oni plan pozyskiwania klientów, czyli tzw. lejek, w który wpada klient. A klient będzie mógł w taki lejek wpaść na kilka możliwości, w współzależności od jego planu i struktury. Może to być post na blogu, może to być reklama na Facebooku lub też przycisk CTA na naszej stronie www. Bez wątpienia może a nie musi, ponieważ w współzależności od prowadzonej działalności gospodarczej, a zatem w zależności od branży, należy dobrać zdecydowanie najlepsze źródła pozyskiwania klientów. Jeżeli zlecimy te usługi firmie zewnętrznej, to taka firma wykona dla nas rozbudowany zamiar marketingowy. Znaczy to, że przygotują dla nas najlepsze sposoby na pozyskiwanie leadów. I co bardzo istotne, leadami mogą być zarówno klienci indywidualni, jak i klienci firmowi. W zasadzie to wyłącznie i tylko od naszych potrzeb zależy to, jak z dużą uwagą będzie wyglądać kampania pozyskiwania klientów.

Zobacz więcej: landing page.